قیمت ساعت مچی جی شاک

قیمت ساعت مچی جی شاک

قیمت ساعت مچی جی شاک

قیمت ساعت مچی جی شاک

  • ۰
  • ۰

یکی دیگر از محصولات بسیار زیبای کمپانی ساعت مچی جی شاک محصولی با مدل GA-110GB-1ADR می باشد که دارای طراحی بسیار زیبایی بوده و همانطور که در تصاویر نیز ملاحضه می کنید صفحه نمایش ان طلایی رنگ و رنگ بنده مشکی می باشد.از مهمترین خصوصیات انواع ساعت جی شاک می توان به مقاوم بودن آنها اشاره کرد. طراحی زمخت و اسپرتی که برای محصولات این کمپانی به کار فته باعث شده تا مورد پسند بسیاری از جوان ها واقع شود.

ساعت مچی g shock

فروشگاه های مختلفی اقدام به فروش ساعت کاسیو جی شاک نموده اند که شاید کیفیت مطلوب را نداشته باشد. ما با اطمینان به کیفیت محصولات ارائه شده چندین روش خرید را برای شما فراهم کرده ایم که می توانی به یکی از روش های زیر برای تهیه این محصول اقدام نمایید :

چگونه می توانم برای خرید ساعت g shock اقدام کنم ؟

شما می توایند بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده وسفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.

همچنین می توانید با یکی از شماره تلفن های 09352441223 و یا 09352441224 تماس گرفته و به صورت تلفنی سفارشتان را ثبت نمایید.

همچنین می توانید مشخصات کامل پستی خود را شامل : ادرس کامل پستی + کد پستی + نام محصول + نام گیرنده را به شماره های بالا پیامک داده و سفارش خود را به صورت پیامکی ثبت نمایید.

خرید اینترنتی ساعت g shock

محصولات ساعت های جی شاک به عنوان محصولات اسپرت عرضه شده اند و از این رو می توان از آنها به عنوان یک ساعت مردانه و یا ساعت دخترانه و ساعت پسرانه نیز استفاده کرد.اگر می خواهید به همسر و یا فرزند خود هدیه ای ماندگار و در عین حال با قیمت مناسب و مقرون به صرف دهید پیشنهاد می کنیم این محصول زیبار ا برای این کار انتخاب کنید.

ساعت کاسیو جی شاک همانطور که از نام آن نیز مشخص است محصولی از کمپانی کاسیو می باشد. این کمپانی را همه می شناسند و می دانیم که محصولات تولید شده توسط این برند همیشه دارای کیفیت بسیار بالا و قابل قبولی بوده است.سری جی شاک منحصرا به عنوان محصولی اسپرت و مختص نسل جوان تولید شده و معمولا ورزشکاران نیز از این ساعت مچی برای خود استفاده می کنئد.

اگر اهل کوهنوری و یا دیگر ورزش ها می باشید و می خواهید ساعتی مقاوم و با دوام داشته باشید پیشنهاد می کنیم یکی از محصولات برند جی شاک را برای این کار انتخاب کنید.

قیمت ساعت کاسیو g shock

در ساخت این ساعت از موادی به نام رزین استفاده شده و همین باعث شده است در عین مقاومت بسیار بالا دارای وزنی سبک باشد. وزن این محصول تنها 72 گرم است و این در مقابل هیکل و فرم ساعت بسیار قابل قبول و عالی می باشد.یکی  از مهمترین مشخصه های ساعت طرح جی شاک مقاوم بودن در مقابل ضربه است و این خصوصیتی است که در تمامی مدل های ان به وضوح دیده می شود.اما از امکانات خاص این مدل می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • ساعت فوق دارای آلارم بوده و می توانید آنرا برای زمان های مختلف تنظیم نمایید.
  • دارای قابلیت تنظیم نور پس زمینه به منظور صرفه جویی مصرف باتری است.
  • دارای کورنومتر است.
  • در برابر مغناطیس بسیار مقاوم می باشد.
  • در مقابل با ضربه مقاوم می باشد.
  • ضد آب بوده و در مقابل نفوذ آب نیز مقاوم است.
  • دارای جنس شیشه معدنی می باشد.
  • جنس بند پلاستیک با قابلیت انعطاف پذیری بالا.
  • دارای تاریخ شمار است.
  • کاربری اسپرت و ورزشی دارد و مناسب نسل جوان است.
  • در مقابل لرزه ها نیز مقاوم می باشد.
  • قابلیت نمایش زمان به صورت آنالوگ و دیجیتال است.
  • کاسیو جی شاک

شما می توانید به صورت همزان به دو مدل عقربه ای و دیجیتالی زمان را مشاهده نمایید. صفحه طلایی رنگ این محصول  چهره ای خاص و بسیار زیبا به ان بخشیده و بسیار به چشم می آید.اگر به دنبال محصولی هستید که توجه دیگران را به خود جلب کنید این ساعت می تواند انتخاب مناسبی باشد.نحوه نمایش زمان در ساعت g shock فوق به صورت 12 ساعته و 24 ساعته می باشد.

 

, اسلایم نوتلا رنگین کمان ,اسلایم نوتلا یک کیلویی , فروش اسلایم در تهران حضوری,اسلایم فروشی در تهران,فروشگاه اسلایم در تهران,شهر اسلایم در تهران , فروش اسلایم در کرج حضوری , خرید اسلایم در شیراز, فواید روغن خرنوب , خواص پودر خرنوب , خواص خرنوب برای پوست , خواص خرنوب برای دیابت , خواص خرنوب برای ریه , خواص خرنوب برای معده, خواص خرنوب برای قلب , خواص خرنوب و جینسینگ , خرید گن لاغری ساعت شنی,خرید حضوری گن لاغری ساعت شنی,مرکز خرید گن ساعت شنی , گن ساعت شنی تاپی, گن کمری ساعت شنی , گن ساعت شنی آنچری اصل, مرکز فروش گن ساعت شنی در کرج, گن ساعت شنی لاغر میکنه , گن ساعت شنی رو از کجا بخرم, گن ساعت شنی تبادل نظر, گن ساعت شنی بعد از زایمان, گن ساعت شنی چه مدلی خوبه, طرز استفاده گن ساعت شنی, نحوه ی بستن گن ساعت شنی , گن ساعت شنی ۲۵ فنره, گن ساعت شنی مردانه , خرید حضوری قرص گلوریا ,سایت خرید قرص گلوریا , سایت خرید قرص لاغری گلوریا , مقدار مصرف قرص گلوریا , مصرف قرص گلوریا در بارداری , بهترین زمان برای مصرف قرص گلوریا ,

 

 ساعت g shock

ساعت کاسیو g shock

خرید ساعت مچی g shock

 

  • ۹۶/۰۲/۲۰
  • مینا زلقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی